კითხვის შეფასების რუბრიკა ინგლისურ ენაში
ქულა
|
როგორ კითხულობს მოსწავლე, როგორია ტემპი და რამდენად უშვებს შეცდომებს კითხვისას.
|
10-9
|
მოსწავლე კითხულობს დაუბრკოლებლად, პაუხების გარეშე არ უშვებს არანაირ შეცდომას.
|
8-7
|
მოსწავლის კითხვის ტემპი კარგია, ნაკლებად უშვებს შეცდომებს.
|
6-5
|
მოსწავლე საშუალო დონეზე კითხულობს, უშვებს შეცდომებს თითქმის ყველა წინადადებაში.
|
4-3
|
მოსწავლის კითხვის დონე საშუალოზე დაბალია, ვერ ახერხებს ტემპში კითხვას, წინადადებიდან წინადადებაზე ნელა გადადის, უშვებს შეცდომებს, ვერ წარმოთქვამს სიტყვებს სწორად.
|
2-1
|
მოსწავლე ძალიან ცუდად კითხულობს, უშვებს შეცდომას ყველა წინადადებაში, სიტყვებს ვერ წარმოთქვამს.
|
0
|
მოსწავლე საერთოდ ვერ კითხულობს.
|
ტესტის შეფასების კრიტერიუმები ინგლისურ ენაში
ქულა
|
როგორ პასუხობს ნაწერი მოცემულ
დავალებას
და
როგორ
არის
დაცული
გრამატიკულ-ლექსიკური
სიზუსტე.
თითოეული
საკითხი
ფასდება
1 ქულით.
|
10-9
|
ნაწერი ძალიან კარგია, დაშვებულია მხოლოდ 3 შეცდომა. უმნიშვნელოა შეცდომები მართლწერაში.
|
8-7
|
ნაწერი კარგია, დაშვებულია 4-6 შეცდომა. უმნიშვნელოა შეცდომები მართლწერაში.
|
6-5
|
ნაწერი საშუალოა, დაშვებულია 7-10 შეცდომა. არის შეცდომები
მართლწერაში.
|
4-3
|
ნაწერი სუსტია, მოცემულია საკითხების ნახევარზე მეტი შეცდომითაა
გაკეთებული.
|
2-1
|
მხოლოდ რამდენიმე (4-6) სწორი პასუხია დანარჩენი შეცდომითაა შესრულებული ან საერთოდ
გამოტოვებულია.
|
0
|
არცერთი პასუხი არაა სწორი, ან საერთოდ არ აქვს დაწერილი არაფერი.
|
შემაჯამებელი დავალების შეფასება
ქულები
|
შეფასების დონეები შემაჯამებელი დავალებებისთვის
|
კომენტარები
|
1–2
|
| |
3–4
|
| |
5–6
|
·
განვლილი მასალა დამაკმაყოფილებელ დონეზეა ათვისებული;
·
განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი – საშუალო დონეზე;
| |
7–8
|
·
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, დასახული მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე;
| |
9–10
|
|
უცხო ენის გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულა
|
შეფასების დონეები
|
1–2
|
მოსწავლე იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში, შეიძლება ხელსაც უშლიდეს გაკვეთილის მსვლელობას, გამოხატავს გაკვეთილის მიმართ ინდიფერენტულ ან აგრესიულ დამოკიდებულებას, არ არის ორგანიზებული
|
3–4
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში, იშვიათად იჩენს ინიციატივას, მასწავლებლის დახმარების გარეშე მისი ჩართულობა ხშირად არ მჟღავნდება, არ არის ორგანიზებული.
|
5–6
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში, აქვს ცოდნის ზედაპირული დონე, ცდილობს იყოს მოჩვენებითი აქტიური, მაგრამ მისი აქტიურობა არ პასუხობს გაკვეთილის თემას
|
7–8
|
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში და უმეტესად ამჟღავნებს წინასწარ მომზადებულობას, პატივს სცემს სხვის აზრსა და მუშაობას, დამოუკიდებლად ერთვება დისკუსიებსა თუ ჯგუფურ მუშაობაში, თუმცა ვერ ამჟღავნებს მაქსიმალურ პროდუქტიულობას პერიოდული ჩავარდნების გამო.
|
9–10
|
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში. დამოუკიდებლად ერთვება მუშაობაში დისკუსიისა თუ პრობლემის გადაჭრის დროს, ეხმარებს და პატივს სცემს სხვებს, კარგად აქვს გაცნობიერებული საკუთარი როლი კლასის მიერ რაიმეს შესწავლისას.
|
პრეზენტაციის შეფასების სქემა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭება ნული ან ერთი ქულა, საბოლოო
ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი, მაქსიმალური ქულა არის ათი ქულა.
საინტერესო
შესავალი (პრობლემის იდენტიფიკაცირება)
|
1
|
კვლევები/ნაშრომის
წარმოჩენის უნარი
|
1
|
შემოქმედებითი
უნარი
|
1
|
პრობლემის
გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
1
|
თემის
გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
|
1
|
საუბარი
(გამართულობა, ტემბრი)
|
1
|
თვალსაჩინოების
გამოყენება
|
1
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
1
|
ინფორმაციის
ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
1
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
1
|
ჯამი
|
10
|
კითხვის შეფასების რუბრიკა ინგლისურ ენაში
ქულა
|
როგორ კითხულობს მოსწავლე, როგორია ტემპი და რამდენად
უშვებს შეცდომებს კითხვისას.
|
10-9
|
მოსწავლე კითხულობს დაუბრკოლებლად, პაუხების გარეშე არ
უშვებს არანაირ შეცდომას.
|
8-7
|
მოსწავლის კითხვის ტემპი კარგია, ნაკლებად უშვებს
შეცდომებს.
|
6-5
|
მოსწავლე საშუალო დონეზე კითხულობს, უშვებს შეცდომებს
თითქმის ყველა წინადადებაში.
|
4-3
|
მოსწავლის კითხვის დონე საშუალოზე დაბალია, ვერ
ახერხებს ტემპში კითხვას, წინადადებიდან წინადადებაზე ნელა გადადის, უშვებს
შეცდომებს, ვერ წარმოთქვამს სიტყვებს სწორად.
|
2-1
|
მოსწავლე ძალიან ცუდად კითხულობს, უშვებს შეცდომას
ყველა წინადადებაში, სიტყვებს ვერ წარმოთქვამს.
|
0
|
მოსწავლე საერთოდ ვერ კითხულობს.
|
დამოუკიდებელი სამუშაოს შეფასების რუბრიკა
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
კითხვებზე პასუხი
ადექვატურია/ნაპოვნია პრობლემის გადაჭრის მართებული გზა
|
3
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ
მიზანს
|
4
|
იცავს წერის კულტურას
|
2
|
No comments:
Post a Comment