8 კლასის თემატური გეგმა
Tematuri გეგმა
VI კლასი
inglisuri enis მასწავლებლის
Teona jamalaSvilis
2017–2018 სასწავლო წელი
English world 5
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
•
108 საათი
•
36 სასწავლო კვირა
•
კვირაში 3 საათი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
დაწყებითი საფეხური - VI დონე (დVI)
უცხოური
ენა
სტანდარტი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
მოსმენა
|
კითხვა
|
წერა
|
ლაპარაკი
|
უცხ.დ.VI.1. მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი
მცირე ზომის დიალოგის
გაგება.
უცხ.დ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ამინდის მარტივი პროგნოზის
გაგება.
უცხ.დ.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის გაგება (მაგ., ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა, მითი).
უცხ.დ.VI.4. მოსწავლეს შეუძლია საბავშვო გადაცემათა ჩანაწერების ძირითადი შინაარსის გაგება.
უცხ.დ.VI.5. მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
უცხ.დ.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია ახსნა-განმარტებითი
ხასიათის ტექსტების, ინსტრუქციების წაკითხვა და გაგება (მაგ., თამაშის წესი, როგორ გავაკეთოთ ესა თუ ის ნაკეთობა და სხვა).
უცხ.დ.VI.7.მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება.
უცხ.დ.VI.8.მოსწავლეს
გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.
უცხ.დ.VI.9.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა
ტიპის მარტივი ტექსტის
სტრუქტურული და ენობრივი
მახასიათებლების ამოცნობა.
უცხ.დ.VI.10.მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გაგების გასაადვილებლად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
|
უცხ.დVI.11. მოსწავლეს შეუძლია პირადი
(ელექტრონული) წერილის დაწერა.
უცხ.დ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით
მცირე ზომის თხზულების შექმნა.
უცხ.დ.VI.13.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის
დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი
უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დVI.14.
მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
გაუმჯობესების მიზნით.
|
უცხ.დ.VI.15.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია
გაბმულად მეტყველება.
უცხ.დ.VI.17. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები
და შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.VI.18.
მოსწავლეს შეუძლია საკომპენსაციო საშუალებების
გამოყენება.
|
#
|
გაკვეთილის
თემა
|
მეთოდები/სტრატეგიები
|
რესურსები
|
დრო/თარიღი
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
1 )
Welcome unit
|
- Meet the
characters
შეხვედრა პერსონაჟებთან
|
გონებრივი იერიში; განვლილი
მასალის განმეორება; მოსმენა, კითხვა და გამეორება ხმამაღალი კითხვა. როლური კითხვა.
როლური თამაში. სურათების აღწერა. სავარჯიშოების შესრულება. მოკლე თხზულების დაწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
15/09- 29/09
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
2)
unit 1
|
A journey to
Adventure
მოგზაურობა თავგადასავლებისთვის
Past continuous/past simple
|
მოსმენა, კითხვა და
თხრობა. სავარჯიშოების შესრულება მოსმენა და როლური კითხვა. კითხვებზე პასუხი. სურათების
აღწერა. მოსმენა და როლებში კითხვა. ნიმუშის მიხედვით წერა და საუბარი. მოსმენა და გამეორება მოკლე თხზულების დაწერა
სურათების მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
7 საათი
2/10 19/10
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
3)Test 1
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
კალამი.
ფურცელი
|
1 საათი
20/10
|
|||
4)
unit 2
|
In the mountains
მთებში
Infinitive of purpose
|
მოსმენა, კითხვა და თხრობა; სურათების აღწერა.
სავარჯიშოების შესრულება. მოსმენა და როლური კითხვა. წინადადებების შედგენა სურათის
მიხედვით. სურათების აღწერა. მოსმენა და მღერა. მოსმენა და კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
8 საათი
23/10–9/11
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
5) Test 2
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
კალამი.
ფურცელი
|
1 საათი
10/11
|
|||
6)
Unit 3
|
Tunnels and bridges
გვირაბები და ხიდები
Present simple passive
|
მოსმენა, მარკირებული
კითხვა და თხრობა. სავარჯიშოების შესრულება. მოსმენა და როლური კითხვა. კითხვებზე
პასუხი. სურათების აღწერა. მოსმენა და გამეორება. მოსმენა და მღერა, მოკლე თხზულების
დაწერა სურათების მიხედვით. მოსმენა და სურათების მიხედვით მოთხრობის შედგენა
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
7 საათი
13/11-30/11
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
7)Test 3
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
კალამი.
ფურცელი
|
1 საათი
01/12
|
|||
8)
Unit 4
|
Astonishing structures
საოცარი ქმნილებები
Present perfect + ever/never
|
–მოსმენა, კითხვა და
თხრობა; სურათების აღწერა. სავარჯიშოების შესრულება. მოსმენა და როლური კითხვა. წინადადებების
შედგენა სურათის მიხედვით. მოსმენა და გამეორება. მოსმენა და გამეორება. ბროშურის გამოყენებით
სიტუაციის შედგენა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
კალამი
|
8 საათი
4/12–21/12
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
|
9)Test 4
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
კალამი.
ფურცელი
|
1 საათი
22/12
|
|||
10)
Unit 5
|
A story from the ancient world-A viyage of Odysseus
ამბავი უძველესი მსოფლიოდან–ოდისევსის შესახებ
Present perfect
|
მოსმენა, კითხვა და
თხრობა; ინსცენირება; ანიმაციის ყურება სურათების აღწერა. სავარჯიშოების შესრულება.
სურათის აღწერა, მოსმენა და როლური კითხვა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი,
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
|
7 საათი
25/12–25/01
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
11)
Unit 6
|
A legend from
the ancient world – The Trojan Horse
ლეგენდა ტროას ცხენის შესახებ
Relative clauses
|
მოსმენა და კითხვა.
სურათების აღწერა. გრამატიკული სავარჯიშოების
შესრულება. მოსმენა და როლებში კითხვა. მოსმენა
და მღერა. მოსმენა და გამეორება.
|
რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
8საათი
26/01–12/02
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
12)
Test 5
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
15/02
|
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
|||
13)
Unit 7
|
Newspapers. Blackdown Daily News
ჟურნალ–გაზეთები
Present perfect+ for/since
|
მოსმენა, კითხვა და
თხრობა; ლექსიკური სავარჯიშოების შესრულება.
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება. მოსმენა და როლური კითხვა გრამატიკული მასალის
გამოყენებით. მოსმენა და გამეორება
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
7საათი
16/02–2/03
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
14)
Unit 9
|
Deep sea animals
ღრმა ზღვის ცხოველები
Past simple passive
|
მოსმენა, კითხვა და
თხრობა; სურათების ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება. მოსმენა და
როლური კითხვა. სურათის მიხედვით წინადადებების აწყობა. მოთხრობის დასრულება
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
კალამი.
|
8 საათი
5/03–29/03
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
15)
Test 6
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
30/03
|
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
|||
16)
Unit 10
|
Deep sea exploration
ღრმა ზღვის კვლევები
|
ლექსიკური და გრამატიკული
სავარჯიშოების შესრულება. მოსმენა და როლური კითხვა. წინადადებების შედგენა გრამატიკული მასალის გამოყენებით.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
|
7 საათი
2/04–23/04
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
17)
Test 7
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
26/04
|
||||
18)
Unit 11
|
Helping other people. Mary Seacole
დაეხმარო სხვა ხალხს–მერი
სიქოლი
|
მოსმენა, კითხვა და
თხრობა; სურათების აღწერა. ლექსიკური და
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება. მოსმენა, კითხვა და როლური კითხვა გრამატიკული მასალის გამოყენებით.
მოსმენა და გამეორება
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
8 საათი
27/04–14/05
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
19)
Test 8
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
|
17/05
|
|||
20)
Unit 12
|
Saving other
people
ხალხის გადარჩენა
|
ლექსიკური და გრამატიკული
სავარჯიშოების შესრულება. მოსმენა და მღერა. სურათების აღწერა მოცემული სიტყვების
გამოყენებით. მოთხრობის დაწერა.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
8საათი
18/05–4/06
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
21)
Revision
|
ნასწავლი მასალის გამეორება
|
სამუშაო
რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი
|
5 საათი
7/06–15/06
|
Tematuri გეგმა
VII კლასი
inglisuri enis მასწავლებლის
Teona jamalaSvilis
2017–2018 სასწავლო წელი
New
Inspiration 1.
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
•
108 საათი
•
36 სასწავლო კვირა
•
კვირაში 3 საათი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
საბაზო და საშუალო საფეხური - II
დონე (ს.II)
უცხოური ენა
სტანდარტი
წლის ბოლოს მისაღწევი
შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
მოსმენა
|
კითხვა
|
წერა
|
უცხ.ს.II.1. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს
ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.
უცხ.ს.II.2. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე
აგებული ტექსტის (დიალოგის/ მონოლოგის)
მოსმენა და გაგება.
უცხ.ს.II.3. მოსწავლეს შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების
მოსმენა და გაგება.
ა)
ამინდის პროგნოზი.
ბ)
სპორტის ახალი ამბები.
უცხ.ს.II 4. მოსწავლეს შეუძლია საზოგადოებრივი თავშეყრის
ადგილებში გაკეთებული განცხადებების მოსმენა და გაგება.
უცხ.ს.II.5. მოსწავლეს შეუძლია მარშრუტის მოსმენა და გაგება.
უცხ.ს.II.6.
მოსწავლეს შეუძლია
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება შინაარსის გაგების გაადვილების მიზნით.
|
უცხ.ს.II.7. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს.
უცხ.ს.II.8. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს
საჯარო წარწერები (მაგ., გამაფრთხილებელი
წარწერა, ინფორმაცია ყიდვა-დაქირავების შესახებ, მემორიალური დაფა, სხვადასხვა ტიპის
აბრა და სხვა).
უცხ.ს.II.9. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მარტივი კორესპონდენცია (სხვადასხვა
ხასიათის ღია ბარათი, პირადი წერილი).
უცხ.ს.II.10. მოსწავლეს შეუძლია პრესაში გაეცნოს ყოფითი
ხასიათის ინფორმაციულ ტექსტებს (მაგ., საქმიანი
განცხადება, ინტერვიუ, ტელეპროგრამა) და გაიგოს ექსპლიციტურად მოცემული ინფორმაცია.
ა) კითხულობს და იგებს საქმიან განცხადებებს;
ბ) კითხულობს და იგებს ინტერვიუს, რეპორტაჟს;
გ) კითხულობს და იგებს ტელეპროგრამას;
დ) კითხულობს და იგებს დაიჯესტს.
უცხ.ს.II.11. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს
სარეკლამო ხასიათის ტექსტი (ტურისტული ბუკლეტი,
აფიშა, ანონსი).
უცხ.ს.II.12. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს
შემეცნებითი ტექსტი სხვადასხვა თემაზე (კულტურისა
და საბუნებისმეტყველო სფეროებიდან).
უცხ.ს.II.13. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს
თხრობითი ტექსტი (ცხოვრებისეული ისტორია,
მოგონება, დღიური).
უცხ.ს.II.14. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურული
მახასიათებლებისა და ნასწავლი ენობრივი ფორმების ამოცნობა.
|
უცხ.ს.II.16. მოსწავლეს შეუძლია
ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს სხვადასხვა შინაარსის ღია ბარათი.
უცხ.ს.II.17. მოსწავლეს შეუძლია მისწეროს წერილი თანატოლს, ახლობელს (ხელნაწერი ან ელექტრონული ვერსია).
უცხ.ს.II.18. მოსწავლეს შეუძლია
შექმნას სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციული ტექსტი (ბუკლეტი, აფიშა).
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია
ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ,
ტელეპროგრამა).
უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს
წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს
წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
#
|
გაკვეთილის თემა
|
მეთოდები/სტრატეგიები
|
რესურსები
|
დრო/თარიღი
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
1 )
Welcome unit
|
–გაცნობა
–
Introducing
yourself and others
NFI
Student Exchange
|
; კითხვა, მოსმენა და სავარჯიSos დასრულება.
როლური თამაში
ბინგო
მოსმენა და ინფორმაციის შევსება.
გრამატიკული მასალის დამუშავება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
2 საათი
15/09- 18/09
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
2)
Preview (units 1-2)
|
მიმოხილვა 1 – 2 იუნითების
Preview (units 1-2) Communicative aims
Topics
and vocabulary
|
სიტყვების დაყოფა კატეგორიებად.
სურათების დახარისხება.სავარჯიშოს შესრულება.
კითხვა–პასუხი
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
1 საათი
21/09
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
3)
Unit 1
|
1 თავი –
არტიკლი,დიალოგი,გრამატიკული
Nice to meet you
1.That’s a great bag!
This/that, Indefinite
article
2.How old is it?
Telling the time;
these/those; Plural nouns; q: How old..? when..?
3.When is your birthday?
Family; possessive adj.
4.Integrated
skills: Personal
|
გონებრივი იერიში; სურათის აღწერა.
მოსმენა, მარკირებული კითხვა და გაგება;
ანბანის განმეორება.
მინიდიალოგიი
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
როლური თამაში.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
22/09 – 13/10
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
4) Test 1
|
შემაჯამებელი წერა
|
კალამი.
ტესტი
|
1 საათი
16/10
|
|||
5)
Unit 2
|
21 საუკუნის მსოფლიო.
მოდალური ზმნა –can/can’t1.She has a lovely smile.
Describing
people; have-affirmative
2.I
can play the guitar
Can&can’t
(talking about ability);
|
სურათის აღწერა.
მოსმენა, კითხვა და გაგება;
მინიდიალოგი.
კითხვარის შევსება.
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
როლური თამაში.
მოსმენა და კითხვარის შევსება.
თამაში Noughts&
crosses
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
19/10- 6/11
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
6)
Review (units 1-2
|
1 –2 თავების მიმოხილვა
|
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
კალამი
|
2 საათი
09/11 – 10/11
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
|
7)
Preview (units 3-4)
|
პატარა
დიალოგები,ლექსიკური მასალა.
Communicative
aims
Topics
and vocabulary
|
სიტყვების დაყოფა კატეგორიებად.
სურათების დახარისხება.სავარჯიშოს შესრულება.
კითხვა–პასუხი
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი,
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
|
1 საათი
13/11
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
8)
Unit 3
|
ტექსტი
– ცხოვრების სტილი.
აწმყო
განუსაზღვრელი დრო
Lifestyle
1.i
really don’t like octopus
Likes&dislikes,
Pr.Simple-affirmative&negative
2.Does
she study in the evening?
Pr.Simple:
questions and short answers;
|
ახალი ლექსიკური ერთეულების შესწავლა.
მოსმენა და სავარჯიშოების შესრულება.
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
საგაკვეთილო ცხრილის შევსება.
როლური თამაში.
მოსმენა და შეცდომების გასწორება.კითხვების შედგენა.
თამაში: Word Race
მინი–პროექტი
|
რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
16/11- 8/12
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
9)
Test 2
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1 საათი
11/12
|
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
|||
10)
Unit 4
|
თემა
– სანახაობები,
აწმყო
განგრძობითი დრო.
Sightseeing
1.How
many ghosts are there? Describing places and facilities, there is/ there are
2.She’s
wearing a long grey coat
Pr.
Cont – affirmative
3.What’s
she doing?
Pr.Cont–negative,
questions and short answers
|
სურათების აღწერა.
მოსმენა.
მინიდიალოგი.
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
ადამიანის გარეგნობის აღწერა.
ადგილების და აქტივობების აღწერა.
როლური თამაში.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
14/12 -18/-01
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
11)
Review
(units 3-4)
|
3–
4 თავების მიმოხილვა
|
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
კალამი.
|
2 საათი
22/01 – 25/01
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
12)
Preview (units 5-6)
|
5–6
თავების შესავალი
ტოპიკები და ახალი სიტყვები
|
სიტყვების დაყოფა კატეგორიებად.
სურათების დახარისხება.სავარჯიშოს შესრულება.
კითხვა–პასუხი
True/false სავარჯიშოს შესრულება
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
|
1 საათი
26/01
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
13)
Unit 5
|
თემა–
ხალხი და ადგილები,აწმყო განგრძობითი და აწმყო განუსაზღვრელი დროები.
People
and places
1.I’m
having a wonderful time
Pr.Simple&
Pr. Cont.
2.Whose
turn is it?
Possessive
pronouns;
|
სურათების აღწერა.
მოსმენა, კითხვა და გაგება;.
მინიდიალოგი.
კითხვა–პასუხი.
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და სავარჯიშოს შესრულება.
ამინდზე და კლიმატზე საუბარი.
კითხვარის შევსება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
29/01 -19/02
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
14)
Test 3
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
კალამი,ფურცელი
|
1 საათი
22/02
|
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
||
15)
Unit 6
|
თემა–დაბრუნება
წარსულში, წარსული განუსაზღვრელი დრო
Looking
back
1.Was
he the first president?
Past
Simple – be
2.The
Vikings liked music
Past
Simple-affirmative
|
სურათების აღწერა.
მოსმენა, კითხვა და გაგება;.
კითხვა და თხრობა.
კითხვა–პასუხი.
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და სავარჯიშოს შესრულება მოთხრობაზე.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
23/02 – 23/03
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
Review (units 5-6)
|
5–6
თავების მიმოხილვა
|
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული კალამი, ტესტი
|
2 საათი
26/03 – 29/03
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
|
17)
Test 4
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
1 საათი
30/03
|
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
|||
18)
Preview (units 7-8)
|
7–8–
თავების შესავალი,ტოპიკები და ლექსიკა.
Communicative
aims
Topics
and vocabulary
|
სიტყვების დაყოფა კატეგორიებად.
სურათების დახარისხება.სავარჯიშოს შესრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
|
1 საათი
2/04
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
19)
Unit 7
|
თემა
– ყველაზე საშიში ცხოველები,ზედსართავი სახელი.
Taking
action
1.What
are you going to do?
Talking
about plans and intentions: going to; asking for and giving reasons: Why?
Because…
2.She
loves skateboarding
Likes&dislikes;
verb+gerund
3.The
most dangerous animal
Superlative
adjectives(-est, most)
|
სურათების აღწერა.
მოსმენა, კითხვა და გაგება;
კითხვა და თხრობა.
კითხვა–პასუხი.
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
კითხვა–პასუხის სავარჯიშო მოგზაურობაზე.
მოსმენა და სავარჯიშოს შესრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
5/04 – 30/04
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
20)
Test 5
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
1 საათი
3/05
|
განმსაზღვრელი
(შემაჯამებელი)
|
|||
21)
Unit 8
|
თვლადი
და უთვლადი ასრებითი სახლები, პატარა ტოპიკები.
Home from home
1.I’d like a cold drink
Making
and accepting/ declining offers: some/any
Countable/Uncountable
nouns; I’d like… Would you like..?
2.I
haven’t got a games console
Talking
about money and prices; have got; q- How much..?
|
სურათების აღწერა.
მოსმენა, მარკირებული კითხვა და გაგება.
კითხვა და თხრობა.
კითხვა–პასუხი.
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
მოსმენა და ყიდვა–გაყიდვის აქტივობის სესრულება.
კითხვა–პასუხის სავარჯიშო მოგზაურობაზე.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
|
10 საათი
4/05 – 25/-5
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
22) Review (units
7-8)
|
7–8
თავების შეჯამება
|
ლექსიკური და გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
|
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
|
1 საათი
28/05
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
|
23)
|
თემა–
თავგადასავლები
L.A.Adventures
|
კითხვა, თხრობა და განხილვა. სურათების მიხედვით მო
თხრობის შედგენა.
|
8 საათი
31/05 – 15/06
|
განმავითარებელი (კომენტარით)
განმსაზღვრელი
(მიმდინარე)
|
No comments:
Post a Comment